اگر اصلاً در وب سایت مراکز فعال در حوزه ی بازیافت فلز مطالبی را خوانده باشید یا مدتی را در ارتباط با کسب و کار مرتبط با بازیافت ضایعات فلزی گذرانده اید ، از قبل می دانید که یکی از محبوب ترین خدمات این صنعت گسترده ، دور انداختن و اوراق کردن اتومبیل ها است. این قسمت از صنعت بازیافت در بسیاری از کشور های جهان مشترک است و هزینه های زیادی برای انجام آن خرج می شود. برای مثال ، هر سال حدود دو میلیون اتومبیل در کشور انگلیس رها می شوند و برای بسیاری از مردم هنوز معقول ترین گزینه مالی برای کسب درآمد از ضایعات بدنه اتومبیل ، باقی مانده است.

 

اما ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، چه می کنید؟

ما فکر کردیم که ایده ی خوبی است که در هنگام  اوراق کردن بدنه خودرو یا ماشین خود به همه مواردی که باید در نظر داشته باشید ، نگاهی بیندازیم. شما هم چنین می توانید با پرس و جو و یا خواندن مقاله های مختلف پیرامون این موضوع و حتی کل فرایند بازیافت قطعات خودرو ها ، از آن اطلاعاتی به دست بیاورید .

 

ماشین شما باید توسط یک مرکز اسقاط و بازیافت مجاز در منطقه ، اوراق شود !

این یکی از مهمترین الزامات قانونی درگیر در مورد اوراق کردن خودرو ها و  ماشین ها است: در واقع ، شما در برخی مناطق ، ممکن است به دلیل اوراق شدن وسیله ی نقلیه ی خود با استفاده از یک شرکت بدون مجوز ، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید!

مجوزهای مربوط در هر کشور و منطقه ای توسط سازمان های مربوط به افراد یا مراکز واج صلاحیت ، تعلق می گیرد . بنابراین شما در هنگام مراجعه حضوری به چنین مراکز و کسب و کار هایی ، می توانید اطلاعات بیشتری نیز در این مورد به دست آورید .

 


انواع ضایعات آهن در تهران و ایران اوراق ,بازیافت ,ماشین ,مورد ,خودرو ,اتومبیل ,اوراق کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاك اختصاصی خدابخش فرحبخش فلزیاب اصفهان رمانهای اراد ارسین تکیه گاه واژه ها باسکول ، لودسل ، ویفیدر بلت فیدر کیمیا بیمه ایران زندگی زناشویی Williamsbvhp46 website