نگهبانی برای دروازه ی ذهن

 

 

شما با دیدن ، شنیدن ، لمس کردن ، چشیدن ، و حس بویایی خود اطلاعاتی را به ذهن خود وارد میکنید.

 

 

شما با ارتعاشات فکری که هر لحظه از ذهن شما خطور میکنند ، اطلاعات و پیام های جدیدی را به ذهن خود اضافه میکنید.

این اطلاعات ، بعد از دریافت شدن توسط ذهن ، وارد ضمیرناخودآگاه می شوند.

 

 

ضمیرناخودآگاه یک کپی از این اطلاعات را بایگانی نموده و در صورتی که همراه این اطلاعات " احساس " مناسب ضمیمه شده باشد ، بلافاصله به کائنات ارسال می شوند.

 

 

نقش احساس در انتقال اطلاعات به کائنات

هیچ پیامی بدون احساس مناسب آن ، از طریق ضمیرناخودآگاه به کائنات انتقال پیدا نمی کند .

 

 

به همین دلیل است که خیلی ها اظهار می دارند که مدت ها در مورد موضوعی فکر کرده اند و یا حرف زده اند ، اما اتفاق مورد نظرشان رخ نداده است. مدت ها به خود تلقین نموده اند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بله همینطور است. اگر احساس در میان نباشد ، این اطلاعات خام بوده و شرایط انتقال به کائنات را نخواهند داشت.

 

 

زمانی که شما در مورد موضوعی صحبت می کنید و یا در مورد آن فکر می کنید ، ممکن است در یک حالت بی تفاوتی قرار داشته باشید. یا اینکه ممکن است بسیار هیجان زده باشید. یا ممکن است غمگین و افسرده بوده باشید. تمام این احساسات می توانند ضمیمه و آن سخنان و افکار شما باشند.

 

 

زمانی که احساس خاصی به همراه کلام یا فکر شما همراه شد آنگاه  مجوز ورود به ضمیرناخودآگاه را پیدا خواهد نمود.

مثال:

بارها ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حال دلتان چندان خوب نبوده است و به یکباره یکی از اقوام یا دوستانتان به شما زنگ می زند. شما در اینجا قرار است صحبت کنید اما با چه احساسی؟

 

 

شما هم اکنون یک احساس منفی دارید. احساس بد ، یک احساس منفی به شمار می آید. شما با این احساس ، گوشی تلفن را بر میدارید و شروع به صحبت میکنید. هنوز چند کلمه ای از بیان جملات شما نگذشته است که طرف مقابلتان متوجه این حس شما میشود و از شما سوال می کند ، اتفاقی افتاده ؟ چرا صدای شما طور دیگری است ؟

 

 

آن شخص چگونه متوجه شده که شما احساس خوبی نداشته اید؟

بله از حالت لحن صدا و بیان شما متوجه شده است زیرا که احساس ما در سخنان و کلام و افکارما  تاثیر می گذارد.

 

 

همانگونه که ملاحظه شد ، احساس بسیار نقش موثری در شکل گیری و مثبت یا منفی جلوه دادن کلام و افکار ما به دیگران دارد. کائنات هم از این امر مستنثی نخواهند بود.

 

 

وقتی شما سخنی می گویید که همراه با یک احساس منفی و بد است ، این جملات شما به شکل یک دستور ، به کائنات ارسال میشود. بعبارتی کائنات لحظه به لحظه در انتظار دریافت دستوری از طرف شما هستند ، چون کیفیت اتفاقات آینده زندگی شما توسط کائنات چیده مان میشود.

کائنات با دریافت لحظه به لحظه ی اطلاعات از شما ، کیفیت خوشایند یا ناخوشایندی برای زندگی شما در آینده تدارک می بیند.

 

 

لذا توصیه میشود که همیشه در یک حالت احساسی خوب به سر ببرید.



احساس آرام کائنات ,اطلاعات ,لحظه ,منفی ,میشود ,ممکن ,احساس منفی ,مورد موضوعی ,کائنات ارسال ,احساس مناسب ,برای دروازه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هفت اقلیم closed رادمان فرش 1000 شانه پولکی دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ایمنی و بهداشت خدمات دسترسی به اینترنت نورگرام